A csapat

A kampány résztvevői:

Illen Razor: Marcona déli zsoldos, rejtélyes múlttal, és távolságtartó viselkedéssel. Eléggé pénzsóvár, hogy szinte bármit elvállaljon a megfelelő fizetésért, még ha ez másoknak átmeneti, vagy maradandó károkat is okoz.

Harcos(tengerész) 4 40 hp VF 19 (Láncing, nagy pajzs); +7 Mestermunka szablya 17-20×2 d6+1; számszeríj +6 d8; 13/15/15/14/13/9 kaotikus semleges +6/+3/+2
Képzettségek: észlelés, nyomolvasás, gyógyítás, lovaglás, osonás

Corwen Van Dharghast: A nagydarab, kicsit züllött kinézetű fickóról, senki sem mondaná meg elsőre, hogy Numara papja, inkább néznék valami csavargónak, vagy harcosnak. Remek kommunikációs képességeivel azonban lenyűgözi az embereket, és terjedelmes lexikális tudása is sokszor volt a csapat segítségére.

Pap 4 40 hp VF 16 (Láncing, nagy pajzs); buzogány +3 d8+1 13/10/15/15/13/14 semleges jó +5/+1/+5
Képzettségek: előadás, gyógyítás, hajózás, észlelés, lovaglás, tudás – vallás tudás – pszichedelikumok

Marcus Peror: Razor által csak az "Öregnek" titulált, negyvenes évei végén járó, rendkívül meggyőző varázsló. Általában mindenkiből képes információt kihúzni, vagy úgy forgatja a szavakat, hogy neki a legkedvezőbb legyen. Ahol pedig a szavak nem használnak, ott félelmetes mágikus hatalmát veti be. Furcsa, és meglepő természetfeletti dolgokra is képes, amit társai jó ideje gyanakodva szemlélnek, nem a jószívűség a jellemző tulajdonsága.

Varázsló 4 16 hp VF11 +2 bot d6 11/12/12/18/12/12 semleges gonosz +1/+2/+5
Képzettségek: jelek olvasása, koncentráció, osonás, tudás – mágiaismeret, varázsismeret, alkímia, értékbecslés

Venom(Argonessen tornya után visszatért Tolwu-ba): Titokzatos elf kalandor. Magáról nem sokat árul el, de könyörtelenül és precízen bánik el ellenségeivel. A gróf egy ideje alkalmazza "különleges" feladatok elvégzésére. Két rövid karddal operál, de mesterien bánik a számszeríjjal is. Alkarján titkos penge található, ami nem egy ellenfél halálát okozta.

Tolvaj 4 28 hp VF 16 (Láncing); Rövidkard +4/+2 d6+2, számszeríj +5 d8 15/16/14/12/12/13 kaotikus semleges +2/+6/+2 [2d6 orvtámadás, fegyverméreg]
Képzettségek: megfigyelés, osonás, álcázás, csapda hatástalanítás, hamisítás, méregkeverés, zárnyitás, zsebmetszés

Gutts: Marcona szótlan harcos hatalmas, elméretezett kétkezes karddal. A hegyekben csatlakozott a csapathoz, az orkok között csak "Garmuush"-ként emlegették, ami acélos halált jelent. Vakmerő, és rendkívüli pusztításra képes fegyverével.

Harcos 5 34 hp VF 17 (Mellvért); Háromszor elátkozott kard +10 2d6+8 15/15/13/10/12/10 kaotikus semleges
Képzettségek: megfigyelés, nyomolvasás, tudás(hadászat), vadonismeret

Frederic: Megnyerő kincsvadász, remek ügyességgel, mozgékonysággal, és találékonysággal. A legnehezebb helyzeten is képes fordítani.

Tolvaj 5

NPC:

Matras: A kalóztámadáskor lett Marcus "igaz barátja" (charm), és elég sokáig elkísérte a csapatot. Később szorosabb szálak is fűzték Marcushoz, mestereként tekintett az varázslóra, és utolsó kalandjaiknál már természetfeletti képességekkel is rendelkezett. A szörnyvadászat után elhagyta a csapatot, csak Marcus tudhatja mi céllal.

Szint 5 (32 HP); VO 19 (Láncing, nagy fapajzs, Ügy, Kal); Mozgás 30’; Tám +8 szablya 1d6+2 (17-20/*2), +7 dobótőr 1d4+2 15/16/15/10/13/10 6/+3/+2 Hajózás, Úszás, Osonás, Megfigyelés

Gurang: Szint Harcos 3+2; 23 HP VO 19 (láncvért, Nagy fémpajzs Ügy); Mozgás 20’; Tám +5 hosszú kard 1d8+4; +5/+3/+3.

Doug: Az ork fogságból kiszabadított karavánőr, inkább a kalandozókkal tartott, mint a barbárokkal.
Szint Harcos 2+1; 17HP VO 16 (láncing, kis pajzs, Ügy); Mozgás 30’; Tám +3 lándzsa 1d8+3; +4/+1/+1.